کمپین حمایت از حامدزمانی

کمپین حمایت از حامدزمانی

کمپین  حمایت از حامدزمانی

محلی برای حمایت از خواننده ارزشی حامدزمانی

مصاحبه حامدزمانی باخبرگزاری قسم

آقای زمانی شما کارتان را از چه زمانی شروع کردید؟ 

 

زمانی : به نام خدا اگر بخواهیم به صورت حرفه ای حساب کنیم  از سال 89 شروع کردم

 

آقای زمانی در حال حاضر سر چه کار هستید و در آینده چه برنامه هایی را دارید؟

 

زمانی : آخرین کار من تئاتر آیینی غبار بود که به عنوان اختتامیه کار حضور داشتم و اولویت من بحث آلبوم خودم هست ولی چون یک مقدار وسواس من زیاد هست زمان این کار بیشتر آلبوم های دیگر شده است و چند وقت پیش هم یک کلیپی در بوشهر رونمایی شد که آهنگ مرگ بر آمریکا را خواندم 

 

شما بین دو سبک پاپ و مذهبی، مذهبی را انتخاب کردید علتش چیست؟

 

زمانی : سبک موسیقیایی من پاپ هست نمیتونیم بگوییم که پاپ دو قسمت میشود این تفاوت در محتوا هست یکی هست اعتراضی  یا اجتمایی میخونه ولی کارهایی که ما میخونیم ملقب شده به ارزشی که ارزش های دین وانقلاب ما را در بر میگیرد

 

آقای زمانی پیشنهاد شما به کسانی که علاقه به خوانندگی دارند ولی شرایطش را ندارند چیست؟

 

زمانی : علاقه به خوانندگی و علاقه به دیده شدن در همه جوان ها هست آن ها ابری بالای سرشان هست که خیلی هایش ساختگی و دروغ است  و آن ها جلوی صحنه را میبینند از پشت صحنه خبر ندارند  به نظر من در کار هنری اول باید رضای خدا را دربرگیرد اگر به خاطر تجملات و زرق و برق بیایند کم می آورند ولی میتوانند درژانر های دیگر فعالیت کنند هر کسی برای کاری ساخته شده است لزوما نمیتوان گفت همه باید خواننده شوند حتی اگر صدای خوبی داشته باشند اول باید خودشان را بشناسند بعد وارد این کار شوند

 

شما چند وقت پیش یک کاری با آقای هلالی داشته اید در رابطه با آن یک توضیح میدهید؟

 

زمانی : کار با آقای هلالی اولیش نبوده و آخریش هم نیست خب ما یک کاری در رابطه با حضرت زهرا(س) کارکردیم که درباره عید امسال است که متقارن با ایام فاطمیه است داریم تدارکات میبینیم و انشا الله خواهید شنید چون ژانر من آمیخته است با فضای مداحی تنه به تنه این جور کارها میزند و خدا را شکر دیدیم که مداحان با آغوش باز پذیرفتند تا جایی که شآن مداحی حفظ شود

 

آقای زمانی شما کاری هم داشتید که مختص بسیج باشد؟

 

زمانی : بله چون ژانری  که من کار میکنم یک مقدارش به بسیج میخورد دو کار (گردان و نحن صامدون) مختص بسیج و بسجیان بوده است 

 

شما بعنوان یک بسیجی آیا فعالیت بسیج و سپاه در اجرای برنامه های هنری فعال بوده است؟

 

طبیعتا تا قبل از باز شدن این عرصه یک محدودیت هایی  بوده، اعتماد به فضای موسیقی نداشته اند و نمیدونسته اند چه آهنگی به خورد جوانان داده میشود ولی در کل به خاطر داشتن  منابع و امکانات کافی که  دارند تا جایی که میتوانند این عرصه را حمایت کنند کما اینکه یکی از موفقیت های من این حمایت ها بوده است

و سوال آخر اینکه نظر شما در رابطه با خبرگزاری قسم و بسیج پرس چیست؟

زمانی : همیشه دوستان تا جایی که من دیدم فعال بوده اند و خودشان اخبار را تولید کرده اند و مثل خبرگزاری های دیگه کپی نکرده اند و خوب پرداختند و الان که شما هستید حضور فعال داری

 

 

حامد زمانی : در کار هنری باید اول رضای خدا باشد و اگر غیر این باشد کاری صورت نمیگیرد.

به گزارش خبرنگار قسم پایگاه شهید صوفی از ناحیه شهید محلاتی مصاحبه ای با حامد زمانی یکی از خوانندگان کشورمان صورت گرفته است متن مصاحبه را مشاهده مینماید:

ادامه در ادامه مطلب

  • بی پلاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی