کمپین حمایت از حامدزمانی

کمپین حمایت از حامدزمانی

کمپین  حمایت از حامدزمانی

محلی برای حمایت از خواننده ارزشی حامدزمانی

  تاریخ: جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳  |  ساعت: ۱۲:۰۶


دوره خط امام دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های فارس-9؛

از تغییر ساعت بیولوژیک بدن دانشجویان تا "حامد زمانی" قلابی در افتتاحیه دوره "خط امام" استان فارس

یکی از دانشجویان به خنده می‌گفت همان روز نخست، متوجه شدیم که لازم است ساعت بیولوژیک بدن‌مان را برای این سفر دچار اختلال کنیم تا مبادا ناهار ساعت 4 بعد از ظهر و شام ساعت 12 شب، در کنار بی‌خوابی‌ها، به سلامتی‌مان ضربه وارد کند.

به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از شیراز، روز گذشته 19 شهریور 300 دانشجوی دختر بسیجی از سراسر دانشگاه‌های استان فارس به "دوره راهبردی خط امام" در قم اعزام شدند تا به مدت 10 روز در مجتمع یاوران مهدی(عج) نزدیک به مسجد جمکران، آموزش ببینند تا بتوانند به عنوان کادر اصلی حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، به ایفای نقش بپردازند. دوره‌ای که طرح ولایت استانی‌ست و پس از برگزاری کلاس‌های فشرده در روز پایانی، از دانشجویان آزمون گرفته شده و مدرک پایان‌دوره به دانشجویان اعطا می‌شود.
 


این اردوی آموزشی برای 300 نیروی گزینش‌شده ار فعالان حوزه‌های بسیج دانشجویی استان، به حتم با زحمت‌های بسیار و برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته است. قطعا و یقینا آموزش این تعداد از دانشجویان بسیجی باید مایه خیر و برکت برای جریان دانشجویی فارس باشد و بروز و خروج آن را در سال تحصیلی آینده مشاهده کرد.

 
بررسی نکات مربوط به چنین دوره‌هایی پس از پایان دوره به شرح خواهد آمد اما این دوره آموزشی در نخستین روز از آن از خود با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

 
از حرم سوم به سوی دومین حرم اهل بیت(ع) در ایران


 
ظهر روز گذشته دانشجویان دختر بسیجی پس از اقامه نماز برای سلامتی کامل رهبر انقلاب در مسجد دانشگاه شیراز، از حرم سوم به سوی دومین حرم اهل بیت(ع) در ایران، در شش اتوبوس که به نام شهیدان منصور خادم‌صادق، محمد اسلامی‌نسب، باقر سلیمانی، مهدی زارع، مرتضی جاویدی(اشلو)، ابراهیم باقرزاده و علیرضا کیهان‌پور، مزین بود حرکت کردند.

 
تغییر ساعت بیولوژیک بدن دانشجویان
 


ساعت 12 نیمه‌شب اتوبوس دانشجویان به قم رسید و پس از صرف شام، دانشجویان خود را برای ده روز کلاس فشرده و البته غنی، آماده کردند و همان شب اعلام شد که نمازهایتان به نیت 10 روز کامل بخوانید.
 


تجربه چنین همایش‌ها و نشست‌های دانشجویی ثابت کرده‌است که باید از روزها قبل، خود را برای چند روزی سخت آماده کنی تا بهترین خاطرات دوران دانشجویی بدون دردسر رقم بخورد.
 


یکی از دانشجویان به خنده می‌گفت همان روز نخست، متوجه شدیم که لازم است ساعت بیولوژیک بدن‌مان را برای این سفر دچار اختلال کنیم تا مبادا ناهار ساعت 4 بعد از ظهر و شام ساعت 12 شب، در کنار بی‌خوابی‌ها، به سلامتی‌مان ضربه وارد کند!!
 



دعاهای پیچیده شده لای کپسول دارو که بچه‌ها را هیجان‌زده کرد
 

صبح پنج‌شنبه 20 شهریور سین برنامه این دوره بین دانشجویان توزیع شد. برنامه‌ای برای لحظه‌به‌لحظه حضور در قم. برنامه‌ای که بیش از پیش، زحمت مسئولان و بچه‌های دانشجویی که به عنوان خادم در این دوره حضور داشتند را یادآور می‌شد. برنامه‌ای که اجازه نمی‌داد حتی بتوانی به همسایه دیوار ‌به ‌دیوارمان یعنی مسجد جمکران، سری بزنیم چرا که زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران در سین برنامه، دقیقا برنامه‌ریزی شده است.


 
بچه‌های خادم که تعدادشان در این دوره، به 17 نفر می‌رسد شب گذشته را تا صبح برای تهیه بسته‌های فرهنگی و هماهنگی‌ کارها بیدار بودند و پیش از همه، در سلف غذاخوری حضور داشتند تا به توزیع صبحانه بین دانشجویان بپردازند. بچه‌های خادم که بی‌مزد و حق‌الزحمه، تنها برای خدمت به بسیجی‌های خمینی رنجی این چنینی را به جان خریده‌اند و مدام به یکدیگر گوشزد می‌کنند که مبادا خستگی باعث شود که بر سر یکی از دانشجوها، داد بزنی! بچه‌های در همین 12 ساعت سفر از شیراز تا قم، لحظه‌ای دست بچه‌های دانشجو را از بسته‌های فرهنگی و کتاب و دعا و شعر، خالی نگذاشتند. بچه‌های دانشجویی که به عنوان خادم هم‌سفرند تا با پیچیدن ظریف یک برگ کوچک از یک آیه قرآن، در کپسول دارو، دیگر دانشجویان را به خاطر ظرافت کارشان، هیجان‌زده کنند.


 
حامد زمانی قلابی!
 
ساعت 8 صبح 20 شهریور، مراسم افتتاحیه «دوره راهبردی خط امام(ره)» برگزار شد. کودکی تقریبا 9 ساله در حالی که کت طلایی رنگ به تن داشت با تسلط و اعتماد به نفس کامل در حالی که هر از گاهی به جمعیت دانشجویان، لبخند می‌زد، شروع به تلاوت قرآن کرد. تلاوتی که احسنت جمعیت را به همراه داشت. پس از او مجری برنامه، با اعتماد به نفس کامل! یکی از ترانه‌های حامد زمانی را اجرا کرد و پس از اتمام اجرای کنسرت‌ش(!) رو به جمعیت گفت که اگر حامد زمانی را دعوت می‌کردیم، سه یا چهار(میلیون) تومان خرج برمی‌داشت اما من پولی نگرفتم!! که خنده جمعیت را به همراه داشت.


 
تعداد دانشجویانی که فرمان تشکیل بسیج دانشجو‌طلبه را خوانده بودند از تعداد انگشتان یک دست هم تجاوز نمی‌کرد!
 


اما بین خوانندگی‌ظاهری مجری، رئیس سازمان بسیج دانشجویی که با ماشین شخصی‌اش از تهران تا قم را رانندگی کرده‌بود وارد سالن شد. محمد ودود حیدری با کاغذی که روی آن فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه نوشته شده بود به روی سن رفت و تمام مدت مباحث خود را با اشاره به این فرمان بیان می‌کرد. ودود حیدری پیش از آغاز سخنرانی‌اش از دانشجویان پرسید که چند نفر، این فرمان را خوانده‌اند و تعداد دست‌هایی که بالا رفت، از تعداد انگشتان یک دست، تجاوز نمی‌کرد!
 

  • بی پلاک

نظرات  (۱)

شوخی، این توانایی را به فرد می دهد که بدون آنکه تبدیل به چهره ای مصیب بار شود، در میانه ی رویدادهای مصیبت بار زندگی کند
پاسخ:
ممنون ازبازدیدتون درپناه حق...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی